Nova generacija mliječnih proizvoda bogatih proteinima
Pregled aktualnih fitnes trendova

Razbijte rutinu u vježbanju! Provjerite koji su treninzi u trendu, zašto ih odabrati i zbog čega neki ne gube na popularnosti

Intervalni trening visokog intenziteta

Poznat i kao HIIT (high-intensity interval training), intervalni trening visokog intenziteta idealan je za sagorijevanje masnoća, a da biste ga odradili, ne treba vam ni teretana ni mnogo vremena - dovoljno je samo malo volje i štoperica ili timer na mobitelu. U 10 minuta odradite dva seta svake vježbe u intervalima od 20 sekundi uz 10 sekundi odmora.

Boks

Omiljeni kardio trening svjetskih zvijezda, koji osnažuje i učinkovito oslobađa tijelo (i um!) od napetosti, ove bi godine mogao biti jedna od popularnijih vrsta tjelovježbi. Sastoji se od kombinacije osnovnih boksačkih udaraca, izmicanja, kretnji i vježbi. Za ovaj odlični trening nije vam potrebna ni vreća za udaranje, boksačke vještine možete izbrusiti i kod kuće, uz neki od brojnih YouTube video tutoriala.

Treninzi u manjim grupama

Jedan od trendova čija popularnost ne opada je grupno vježbanje. Iako će mnogima na pamet prvo pasti CrossFit, svaki grupni trening, bez obzira na vježbe koje se izvode, ima svoje prednosti. Vježbanje u grupama donosi odlične rezultate jer se članovi međusobno motiviraju, potiču i „izvlače“ najbolje iz sebe. Uz trenera imamo više prilika za učenje, a stvaramo i odnose koji nam nesvjesno olakšavaju vježbanje jer tijekom treninga ne želimo „iznevjeriti“ kolege vježbače. Osim toga, ovakvi su treninzi jeftiniji od individualnih, a ako se provode u grupama do 10-ak ljudi, nećete se osjećati zakinuti za bitne informacije.

Korištenje vlastite težine

Ovaj oblik vježbanja već je dugo aktualan, a jedan je od trendova i u 2017., što ne čudi – ne zahtijeva opremu, može se odraditi bilo gdje i prilagoditi stupnju napretka. Da, dobri stari sklekovi, trbušnjaci u kombinaciji s čučnjevima i iskoracima uz malo upornosti čine čuda! Ne zaboravite na izdržaj, popularni plank, koji osim što učvršćuje mišiće trupa, smanjuje mogućnost ozljeda, poboljšava ravnotežu tijela, a možete ga izvoditi bilo gdje. Radite li ga redovito, uživat ćete u napretku i svakoj dodatnoj sekundi koju izdržite! Popularnost treninga bez rekvizita razlog je zbog kojeg teretane sve više sliče studijima za vježbanje, sa sve više mjesta za najvažniju „opremu“ – vas!

Vježbanje tijela i uma

Gotovo cijelog dana komuniciramo uživo ili putem aplikacija i „visimo“ na pametnim telefonima. Upravo je trening prilika da ih nakratko odbacimo i posvetimo se samo sebi i zato je vježbanje, osim za znojenje, odlično za čišćenje uma. U taj se koncept najbolje uklapa joga, koja učvršćuje tijelo i pomaže u osvještavanju veze između tijela i uma. Istovremeno posvećivanje i duhu i tijelu dobrodošlo je posebno u današnje vrijeme, iako je važnost njihove međuovisnosti odavno poznata. Pripremite prostirke jer joga je uvijek u trendu!

Vježbanje u vodi

Kružni trening u bazenu? Zašto ne!? Kombinacija sprintova, izoliranih vježbi za gornji i donji dio tijela te aquajogging jedan je od novijih trendova u svijetu vježbanja. Pitate li plivače, vježbanje u vodi ima niz pozitivnih učinaka na tijelo. Plivanje poboljšava zdravlje kardiovaskularnog sustava i povećava izdržljivost tijela te osnažuje i definira mišiće. Ako se neki oblik treninga može pohvaliti uključivanjem cijelog tijela (full body trening), onda je to plivanje.

Hodanje po užetu

Da, dobro ste pročitali! Hodanje po lagano opuštenom užetu ove bi godine moglo postati jedan od glavnih trendova vježbanja u prirodi, u parkovima metropola. Jača ravnotežu i učvršćuje sve mišiće, pogotovo trupa, jer zahtijeva napor cijelog tijela. Djeluje opuštajuće i pozitivno utječe na držanje, potiče vas na boravak u prirodi, ne zahtijeva velika ulaganja (samo uže) i odlična je prilika za druženje. Uz to zna biti prilično zabavno!

Koji je vaš omiljeni fit trend?

VIŠE O PROTEINIMA NA BLOGU: