Nova generacija mliječnih proizvoda bogatih proteinima
DUKAT FIT IZAZOV 16 – BURPEE

Vrijeme je za „marince“!

Šesti tjedan Dukat Fit IZAZOVA započinjemo s burpeejima, tzv. „marincima“ – vježbi koja ime, ali i ugled duguje činjenici da je već dugo važan dio treninga američkih vojnika.

Burpee je prilično popularna vježba te postoje brojne varijacije izvođenja. Top fitness trenerica Marija Andrijašević naglašava kako prilikom vježbanja treba paziti na tehniku. Evo nekoliko napomena za uspješniji trening:

- vježba se mora izvoditi bez propadanja u lumbalnom dijelu kralježnice, kao i u ramenom pojasu,

- doskok mora biti stabilan, ruke opružene te svakako pripaziti da skok bude vertikalan (bez nagiba tijela),

- trup mora biti čvrst i aktiviran, te treba paziti na položaj nogu. Koljena su usmjerena prema prstima dok je određene doskoke potrebno izvesti na puno stopalo. Vježbe izvoditi u vlastitom tempu  i propisanom vremenu!

 

Dukat Fit IZAZOV u 8 tjedana donosi 22 vođena video treninga uz Mariju Andrijašević. Možeš nam se pridružiti kad god hoćeš, uz 3 vježbe tjedno koje donosimo ovdje, na FacebookuInstagramu.

Ostvari cilj, budi fit!

VIŠE O PROTEINIMA NA BLOGU: